30-08-2013

Hoera!


Hoera,
extrabelegen is vandaag 1 jaar oud geworden!
Wat begon als een lauwe poging om een filmpje en een foto op het net te zetten, 
is aardig uit de hand gelopen.
258 berichten die samen 7726 keer aangeklikt werden. 

Nog wel steeds onregelmatig, onnozel en onbeperkt.

Leuk om te zien, en te horen dat er in dat jaar, een vaste groep lezers ontstaan is, 
en dat die groep blijft groeien. 
Dat helpt op dagen dat ik er niet zoveel voor voel om weer een blogje te maken.
(Op andere dagen maakt me dat niks uit, en houd ik mijn gezwatel voor me)

De reacties op de plaatjes die ik plaatste hielpen ook om er meer en betere te schieten.
Mede door het publiceren van foto's hier, heb ik besloten van fotografie ook mijn vak te maken.
Toen ik begon, had ik niet echt een idee waar het heen zou gaan met dit blog.
Een jaar verder ook niet. En dat blijkt geen probleem.
Ik rotzooi maar wat aan, en zolang ik er schik in hou, ga ik gewoon door.

Bedankt voor het lezen, alle reacties, (zowel via de mail als op dit blog)
en voor het luisteren naar mijn gezever.




Vanmiddag aten we taart en mocht ik het kaarsje uitblazen

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd! Enne, daar gaan we er binnenkort een op drinken.xxx

    BeantwoordenVerwijderen